Fao Crasherkid

Discussion in 'For The Attention Of' started by TheSpence, Oct 6, 2004.

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

  1. TheSpence

    TheSpence Registered User

    Joined:
    Oct 16, 2002
    Messages:
    18,754
    Likes Received:
    112
    Fao Crasherkid

    Still ere ;) :lol:
  2. crasherkid

    crasherkid Registered User

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    13,085
    Likes Received:
    0
    :wink:

    toms not tho...

    :laugh:
  3. linzi

    linzi Registered User

    Joined:
    Mar 7, 2004
    Messages:
    4,789
    Likes Received:
    0
    Location:
    @ the bandstand
    leave tom alone i have decided that i am going to protect tom
    from u evil people :evil: :D
  4. crasherkid

    crasherkid Registered User

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    13,085
    Likes Received:
    0
    im innocent dammit.
  5. TheSpence

    TheSpence Registered User

    Joined:
    Oct 16, 2002
    Messages:
    18,754
    Likes Received:
    112
    I have said nowt:( :eek:
  6. linzi

    linzi Registered User

    Joined:
    Mar 7, 2004
    Messages:
    4,789
    Likes Received:
    0
    Location:
    @ the bandstand
    yeah but at partys the poor soul gets it

    well i think everybody has an ear bashing from you or martin
    n tom made me a cup of tea n is always nice so im sticking up for him
  7. TheSpence

    TheSpence Registered User

    Joined:
    Oct 16, 2002
    Messages:
    18,754
    Likes Received:
    112
    Its all change man:D ;)

    If I go to partys I AM SAYING NOWT :D
  8. crasherkid

    crasherkid Registered User

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    13,085
    Likes Received:
    0
    believe it when i dont hear it..... :lol:

    im gona trash sumone elses house this week for a change -any offers?? :wink:
  9. linzi

    linzi Registered User

    Joined:
    Mar 7, 2004
    Messages:
    4,789
    Likes Received:
    0
    Location:
    @ the bandstand
    hmmm i cant believe it spence being quiet well that would only happen if he was eating goldfish

    think its abut time i had you lot down again
  10. crasherkid

    crasherkid Registered User

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    13,085
    Likes Received:
    0
    nah..

    ur batty neighbour scares me.
  11. TheSpence

    TheSpence Registered User

    Joined:
    Oct 16, 2002
    Messages:
    18,754
    Likes Received:
    112
    It only seems like yesterday we were all there
  12. TheSpence

    TheSpence Registered User

    Joined:
    Oct 16, 2002
    Messages:
    18,754
    Likes Received:
    112
    Its happening:eek: :lol:
  13. linzi

    linzi Registered User

    Joined:
    Mar 7, 2004
    Messages:
    4,789
    Likes Received:
    0
    Location:
    @ the bandstand
    nah all is sorted martin use the bak door n the bint can get ya ha ha ha

    n spence yeah feels like it to im still tidying my house to be fair lol
  14. *missy*

    *missy* Registered User

    Joined:
    Nov 19, 2002
    Messages:
    4,879
    Likes Received:
    0
    lol only selected ppl in your house tho linzi. none of those that i dont like!!! :rolleyes:
  15. TheSpence

    TheSpence Registered User

    Joined:
    Oct 16, 2002
    Messages:
    18,754
    Likes Received:
    112
    I thought you liked everyone:eek:
  16. *missy*

    *missy* Registered User

    Joined:
    Nov 19, 2002
    Messages:
    4,879
    Likes Received:
    0
    linzi knows who im talkin about!!! ;)
  17. crasherkid

    crasherkid Registered User

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    13,085
    Likes Received:
    0
    shes class man!!! :lol:
  18. TheSpence

    TheSpence Registered User

    Joined:
    Oct 16, 2002
    Messages:
    18,754
    Likes Received:
    112
    AM SORRY FOR EVERTHING!!!! WHAT MORE CAN I SAY:(
  19. TheSpence

    TheSpence Registered User

    Joined:
    Oct 16, 2002
    Messages:
    18,754
    Likes Received:
    112
    Who?
  20. linzi

    linzi Registered User

    Joined:
    Mar 7, 2004
    Messages:
    4,789
    Likes Received:
    0
    Location:
    @ the bandstand
    im not saying anything as i do like everyone

    my lips are sealed put yeah invite only into my room rest of the house gurner in the attic can deal with

Share This Page